Vision Thing

subota, 22.03.2008.

#238 - Zeppelin station

there's no sensation to compare with this
suspended animation, a state of bliss
can't keep my mind from the circling sky
tongue-tied & twisted just an earth-bound misfit, I

By Pink Floyd








Fotka je snimljena jučer. Moram priznati da je snimanje trajalo manje od 10 minuta jer nam je vjetar doslovno propuhao mozak.
Mislim da bi i stvarni Zeppelin imao problema sa slijetanjem.
Ovo je zapravo moj hommage zračnim grdosijama sa početka prošlog stoljeća prije nego što je san o ovom načinu putovanja završio u buktinji.

Nažalost poslije Hindenburgške nesreće 1937 godine prestaje zlatno doba Zeppelina, a posljednji dragulj u kruni flote
LZ 127 Graf Zeppelin samo mjesec dana poslije završava u muzeju.
1940. godine, po naredbi Hermanna Göringa, svi preostali Zepplini ispiljeni su k
ako bi njihov aluminij poslužio nezaustavljivim apetitima nacističke vojne mašinerije i tako su i
ovi divovi neba koji su spajali kontinente pretvoreni tek u sirovinu za ratovanje.

Što se fotografije tiče;
Ideja mi je bila snimiti bezvremensku pseudo modnu fotku, da djeluje smireno a opet podosta dinamično.
Mislim da sam ovom kompozicijom to i postigao, i odlično mi se uklopio kontrast boje krajolika i odjeće modela.
Marina je odlično složila komplet koji pomalo asocira na 30-te godine 20.tog stoljeća ali im i prkosi žarkim bojama.

Inače fotografija je snimljena iz savskog mosta, prema Hreliću i vjerujte nije jednostavno naći mjesto gdje vam neke
karakteristične konture grada neće ulaziti u kadar i narušiti jednostavnost.
Tmurno nebo bez sunca došlo je kao naručeno za cijelu atmosferu fotografije koja mi malo već izgleda kao reklama na foru „trovremenski taft“.

Iako je snimanje trajalo stvarno kratko pošto mi je već cijela osnovna ideja kadra bila u glavi,
te smo samo još malo proradili na varijacijama, najviše posla zapravo oduzela je dorada u photoshopu.
I to ne micanje dalekovoda, kablova i nepoželjnih objekata u kadru.
Nego zapravo osmišljavanje logotipa za Zeppelin stajalište.
(da znam da sam picajzla oko stvari koje ljudi i ne zamjećuju… ali we cant tolerate inperfekšn!)

Htio sam da bude grafički jednostavan, a opet vizualno dosljedan kao i originalni koji predstavlja BUS stajalište,
što je prvotno bilo na ovom stupu kojeg sam snimio dan prije.
Sam zeppelin je L9, renderiran u 3D studio Maxu.
U Photoshopu sam samo malo naglasio teksture metala i platna i dodao „lens blur“ kako bi se što vjerodostojnije uklopio u kompoziciju.
Moram priznati da sam graficki vrlo zadovoljan kako je sve skupa ispalo, pa nadam se da ćete i vi biti;)

Model: Marina Jakšić
Styling: Marina Jakšić

Canon EOS 40D (Emily)
EFS 17-85mm 1:4-5.6 Ultrasonic
f16, 1/400s, ISO 400
17-85@50mm

Photoshop CS3
Autodesk 3ds MAX 2008 64 bit

22.03.2008. u 08:32 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Pisanje tintom, pisanje svjetlom

Vision Thing fotografski blog, iza kojeg se krije Deyan Barić. Profesionalni i freelance fashion fotograf, dizajner, kolumnist i IT novinar, fotografski recenzent i vizualni astronaut koji hvata svijet u vlastite kadrove uz ovisnost o glazbi i umijetnosti! 
 
free webpage counters

Link me baby!


SPONZORČAD:









* * *






* * *








* * *


Conections









©OPYRIGHT NOTICE

 Sve, izložene fotografije, na ovom blogu, autorsko su djelo (iza kojeg stoje godine iskustva, i mnoštvo skupih i neuspjelih pokušaja i sati i sati rada) čiji sam vlasnik , isključivo ja, kao autor. Stoga su fotografije zaštićene po zakonu o autorskim pravima; masivnom bejzbol palicom i željeznim kapicama mojih Doc.Martens čizma. No ukoliko vam se pojedine slike svide i želite ih isprintane nakeljiti doma na zid, biti će mi drago, no ukoliko vas pri tome peče savjest, vas kao dobre i nadasve plemenite duše, moj žiro račun stoji vam na raspolaganju, a pošto su umjetnici uvijek bez para, i malo je puno :) Dakle: 2484008-3201948281 -Raiffeisen Bank Želite li neku sliku, kao ukras na svome zidu imati u punoj raskoši, razlučljivosti , u velikom formatu i na foto papiru jer baš mislite da će vam po feng-šuiu oplemeniti životni prostor, naručite ju preko mojeg mejla : sadisticoshy@dominionart.net ajsikju:9826871

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada.