Vision Thing

četvrtak, 08.05.2008.

#251- Final Destination (jel' ste VI to tražili!)



Sto pedeset ruža i djelić tvog sna
marširalo je sinoć bez prestanka
dao sam svoj najbolji grad
padali su uz put
oznojeni šampioni
ugašenih pogleda
dolazim ti kao fantom slobode
i zato pokazi sto znaš
dolazim ti kao fantom slobode
da te vodim
ravno do dna

By Azra


Tražili ste gledajte, tako se nekako zvala američanska emisija u kasnim 80, odnosno your wish is my command.

Dakle poslije sumornog kolodvora i gorostasnog Zeppelina, Marina nam je napokon spremna otisnuti se i na more.
Ok, ovo već podsjeća na slikovnicu Maja na brodu, Maja u avionu, ili na posljednju sezonu Dvornikovih (gdje su Dinu koristili kao dotičnu Maju).

Dakle, pošto mi čamac na bundeku nekako ne pobuđuje strahopoštovanje, a što se tiže gusarskog broda…hm…
Marina s papigom na leđimai povezom preko oka, dere se; „Ahoy, more rum, mithy, Arrrrgh!“ Hmmm… ne nekako mi nije to ta priča.

Entepriseom? Well Pinkeye, znaš pogoditi 'di boli…ali Marinin pinki otufit nekako ne ulazi u protokole zvjezdane flote
Stoga, za završnu fotku trilogije, za koju sam ozbiljno razmišljao i o prijedlogu da citat pjesme ispod slike bude :
..jer ja sam skitnicaaaa… od tete Jasne J-zlo, ipak bude nešto mračnije i bizzarnije.

Za ljude željne nebitnih informacija, podmornica na slici , francuska nuklearna podmornica Le Redoutable
naoružana sa 16 balističkih raketa dometa do 2000 km i nuklearnim projektilom od jednog megatona
kojeg može ispljunuti i do 30000 km od sebe i bila je strah i trepet u 70-tima.


Ovdje na slici, je kao 3D objekt, editiran u Photoshopu CS3 -extended.
Zgodna je stvar da za rad uz tu verziju Photoshopa ne trebate nikakav dodatni 3D program,
ali objekte ne može te kreirati, samo se igrati njihovim položajem u 3D prostoru, osvjetljenjem i mogućnostima renderiranja,
ali i to je i više nego dovoljno.

Marinina fotografija dio je serije fotki koje smo napravili za potrebe osnovne fotke sa Zeppelinom,
a pozadina je kombinacija od dvije fotografije koje sam snimio prošli tjedan na Braću.


Uostalom ukoliko želite vidjeti komponente nalaze se ovdje ispod.




Dakle, hvala vam na vašoj podršci, komentarima, savjetima i sugestijama.
Jedna saga je ovdje završila, a vaše ideje su i dalje dobrodošle.

08.05.2008. u 12:41 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Pisanje tintom, pisanje svjetlom

Vision Thing fotografski blog, iza kojeg se krije Deyan Barić. Profesionalni i freelance fashion fotograf, dizajner, kolumnist i IT novinar, fotografski recenzent i vizualni astronaut koji hvata svijet u vlastite kadrove uz ovisnost o glazbi i umijetnosti! 
 
free webpage counters

Link me baby!


SPONZORČAD:









* * *






* * *








* * *


Conections









©OPYRIGHT NOTICE

 Sve, izložene fotografije, na ovom blogu, autorsko su djelo (iza kojeg stoje godine iskustva, i mnoštvo skupih i neuspjelih pokušaja i sati i sati rada) čiji sam vlasnik , isključivo ja, kao autor. Stoga su fotografije zaštićene po zakonu o autorskim pravima; masivnom bejzbol palicom i željeznim kapicama mojih Doc.Martens čizma. No ukoliko vam se pojedine slike svide i želite ih isprintane nakeljiti doma na zid, biti će mi drago, no ukoliko vas pri tome peče savjest, vas kao dobre i nadasve plemenite duše, moj žiro račun stoji vam na raspolaganju, a pošto su umjetnici uvijek bez para, i malo je puno :) Dakle: 2484008-3201948281 -Raiffeisen Bank Želite li neku sliku, kao ukras na svome zidu imati u punoj raskoši, razlučljivosti , u velikom formatu i na foto papiru jer baš mislite da će vam po feng-šuiu oplemeniti životni prostor, naručite ju preko mojeg mejla : sadisticoshy@dominionart.net ajsikju:9826871

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada.