Vision Thing

ponedjeljak, 13.09.2010.

Fotomaraton 2010 report

Iako sam sudjelovao na prvom zagrebačkom Fotomaratonu, što me naravno natjeralo da prisustvujem i ovom, kao da sam zaboravio sav umor i iscrpljenost koji ta avantura nosi.

Naizgled vrlo jednostavan zadatak. Snimiti 24 fotografije.
Prijaviti se na 3 kontrolne točke na kojima se dobije lista po 8 fotografskih tema.
Uvjet je snimati ih po redu, odnosno po rednom broju kako su teme zadane.
Naravno nemate mogućnosti vratiti se na prethodne teme osim ako sve fotografije poslije ne želite obrisati i krenuti ponovo.

Od 10 satu ujutro na Trgu Bana Jelačića, gdje je početak Fotomaratona,
pa do 22 sata navečer u prostorima Muzeja Suvremene umjetnosti gdje je cilj maratona, imate 12 sati bauljanja po gradu.

12 sati trebalo bi biti sasvim dovoljno za 24 fotografije, zar ne.
Da, samo ako ne sudjelujete i ako ne pokušavate napraviti što bolju fotografiju koja bi odgovarala naslovu zadane teme.
A tebe je zadao, starijim blogerima vrlo poznat bloger Štetočina, inače i organizator zagrebačkog Fotomaratona.
A da muka bude veća, nama, ne njemu, Štetočina je lijepo većinu tema uzeo po imenima umjetničkih djela izloženih u MSU.

Ovdje ispod možete vidjeti moje fotografije.
Nažalost daleko su od savršenog. Ali tješim se, važno je sudjelovati i još važnije zabavljati se.
Mislim da će se s time složiti svi koji su sudjelovali, pa čak i oni koji nisu uspjeli završiti fotomaraton sa sve 24 fotografije.

Svakako obratite pažnju na Teme, odnosno zadane nazive fotografija iza rednih brojeva i razmislite što biste vi snimili dok migrirate gradom od jedne do druge kontrolne točke.
Od Trga Bana Jelačića, pa do Sveučilišne biblioteke i na kraju do Muzeja Suvremene Umjetnosti.









1. Prolaznik kojeg sam slučajno sreo u 10:20 (fotografija vezana uz natjecateljski broj)




2. Hrana za preživljavanje





3. Oči pročišćenja




4. Slow motion




5. Beskonačni štap




6. Kao da lebde




7. Tu me cijene, tu fotkam (tema vezana uz DM kao sponzora)




8. Zapisano u kamenu




- Čekpoint NSB -


9. Sendvič ljudi




10. Muška kupelj




11.Odimljena slika




12.Narančasta Ekstenzija




13. Sve je povezano




14. Vizualni Šok




15. Zimnica za Intelektualce




-čekpoint MSU -


16. Elastični Prostor




17. Oči iznutra





18. Povijest bolesti




19. U masti




20. Ostavljam trag




21. Laži




22. Transformacija Ličnosti




23. Nebitan prizor




24. Eklspoatacija mrtvih





13.09.2010. u 03:37 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Pisanje tintom, pisanje svjetlom

Vision Thing fotografski blog, iza kojeg se krije Deyan Barić. Profesionalni i freelance fashion fotograf, dizajner, kolumnist i IT novinar, fotografski recenzent i vizualni astronaut koji hvata svijet u vlastite kadrove uz ovisnost o glazbi i umijetnosti! 
 
free webpage counters

Link me baby!


SPONZORČAD:









* * *






* * *








* * *


Conections









©OPYRIGHT NOTICE

 Sve, izložene fotografije, na ovom blogu, autorsko su djelo (iza kojeg stoje godine iskustva, i mnoštvo skupih i neuspjelih pokušaja i sati i sati rada) čiji sam vlasnik , isključivo ja, kao autor. Stoga su fotografije zaštićene po zakonu o autorskim pravima; masivnom bejzbol palicom i željeznim kapicama mojih Doc.Martens čizma. No ukoliko vam se pojedine slike svide i želite ih isprintane nakeljiti doma na zid, biti će mi drago, no ukoliko vas pri tome peče savjest, vas kao dobre i nadasve plemenite duše, moj žiro račun stoji vam na raspolaganju, a pošto su umjetnici uvijek bez para, i malo je puno :) Dakle: 2484008-3201948281 -Raiffeisen Bank Želite li neku sliku, kao ukras na svome zidu imati u punoj raskoši, razlučljivosti , u velikom formatu i na foto papiru jer baš mislite da će vam po feng-šuiu oplemeniti životni prostor, naručite ju preko mojeg mejla : sadisticoshy@dominionart.net ajsikju:9826871

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada.